2012. július 9., hétfő

Díj :)

Hello!
Tudom,most elvileg szünetel a blog,de az a megtiszteltetés ért,hogy kaptam egy díjat ^^ és ezt muszáj kiírnom :)



1.) Tedd ki a képet!
2.) Köszönd meg annak,akitől kaptad!
3.) Írj 10 dolgot magadról!
4.) Küldd tovább a díjat!
5.) Szólj mindenkinek a díjról!

1.) Megtörtént.
2.) Nagyon-nagyon szépen köszönöm Caroline-nak,aki amellett,hogy egy csodás író,az oldal rendszeres látogatója és kommentelője is! Igazán hálás vagyok Neki, még egyszer köszönöm!^^
3.) 
-már kiskoromban érdekelt az írás,volt egy "könyvsorozatom",ami 3 nyusziról szólt :D
-az írás az egyik hobbim. Nem nagyon tudom elképzelni,hogy később híres írónő legyek. Persze,nagyon szeretem ezt csinálni,de én
-inkább színésznő,műsorvezető szeretnék lenni :)
-van egy "Alkotó füzetem",ide írom le az ötleteimet,egy-két fejezetet a történeteimből
-ez az első 1D fanfictionöm
-a One directiont csak ez év márciusában ismertem meg,azóta igazi Directioner lettem <3
-szeretem a Twilightot,a Vámpírnaplókat imádom <3 Tervezem egy vámpíros-One directionös történet írását,kíváncsi vagyok,Ti mit szólnátok hozzá? Ilyen történetet én még sehol sem láttam
-most szeptembertől leszek gimis
-3 testvérem van,úgyhogy nagycsaládban élek
-kedvenc állatom a papagáj,volt több is belőlük. Jelen pillanatban egy sincsen,de valószínűleg most nyáron érkezni fog egy új jövevény a házunkhoz :)) #márnagyonvárom

4.) A díjat küldöm:
bloggerináknak 

8 megjegyzés:

  1. Nekem érdekesnek tűnik a vámpíros-One directionös ötlet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolkoztam azon,hogy milyen alapsztorit lehetne kitalálni,ami kicsit sem átlagos,amiről nem minden 2. 1D-s fanfiction szól. manapság a vámpírok nagyon népszerűek,a One direction pedig még inkább,úgyhogy arra gondoltam,mi lenne,ha a kettőt ötvözném,így született az ötlet :) az első fejezete már Wordben meg is van,bár még kicsit dolgoznom kell rajta. még nem biztos,hogy lesz egy ilyen történet,de remélem,sikerül megvalósítanom :))

      Törlés
  2. Awww! Nagyon köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. nagyon szívesen,és gratulálok a blogodhoz,nagyszerű^^ <3

      Törlés
  4. Sziaa! :)
    Van két blogom az egyik 1D-s a másik boszorkányos
    szeretnék "linkcserézni" veled.. :)
    a blogok:
    http://deathinthecemetery.blogspot.fr/
    http://dontchange-story.blogspot.hu/
    Kérlek írj az email címemre vagy valamelyik blogomnál az utolsó bejegyzéshez..
    email cím: deathtothecemetery@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. Szia! Az a helyzet, hogy én nagyon örülnék ennek a vámpíros- 1D-s blognak, mert szeretnék ilyet olvasni, de csak 1-2-őt találtam, ami nem igazán nyerte el a tetszésemet. Minden esetre, hogyha írsz egy ilyet akkor kérlek szépen linkeld át köszi. :)

    VálaszTörlés