2012. május 26., szombat

9.fejezet- A találkozás

Hello!
Elkészült a 9. fejezet is,amelyben Flóra találkozik imádottjával,és mindezt Zayn szemszögéből láthatjuk. Az első pár sor 2 ismeretlen személy között zajlik le...vajon kik között? És kiről/kikről lehet szó? Holnap jön a meglepi! Addig is jó olvasást! :)






-Meg kell védenem-suttogta a fiú.
-Megvédened? Mégis miért?-kérdeztem csodálkozva.
-Mert csak ki akarja használni-válaszolta.
-Ahha. És te csak úgy ránéztél,és rögtön tudtad,hogy ki akarja használni?-tettem fel gúnyolódó kérdésemet.
-Igen-kaptam a választ,amin eléggé meglepődtem.
-Te megőrültél! Szerintem ő pontosan tudja,hogy mit csinál,hogy kivel barátkozik. Hagyj döntse el ezt maga! Neked ehhez semmi közöd sincs!
-De ő nem csak barátkozni szeretne vele!-kiáltotta a fiú. Hmm,szóval innen fújt a szél. A féltékenység nagy úr.

Zayn szemszöge:
-Sziasztok!-lépett be Thimi az ajtón,mellette pedig egy ismeretlen lány állt. Thimi amint meglátott,finoman elmosolyodott. Hát,igen. Tudom,hogy jól nézek ki.
-Sziasztok!-köszönt vissza Hannah,én pedig csak biccentettem. Lusta voltam köszönni,ráadásul ott volt az az ismeretlen lány...elég bizalmatlan vagyok az ismeretlenekkel kapcsolatban. Féltem,hogy egy elvetemült rajongó lehet,aki leteper a földre. Szeretem a rajongóinkat,de inkább az olyan típusúakat,akik nem kezdenek el sikítozni,vagy legalább is sírni,amint meglátnak minket. Úgy tűnt,hogy ez a lány-szerencsére-nyugodtabb típus.
-Ő itt Flóra,az osztálytársam-mutatta be az eddig homály fedte lány kilétét Thimi.
-Én Hannah vagyok-mutatkozott be-mily meglepően-Hannah.
-Zayn-mondtam egyszerűen. Utálok bemutatkozni. Különben is tudhatja-tudnia kell,hogy ki vagyok.
-Flóra nagy One direction-rajongó,és miután meséltem arról,hogy Hannah,a te unokatesód Zayn-és itt rám nézett,azokkal a gyönyörű barna szemeivel,-meg hogy én már találkoztam a többi sráccal,nagyon szerette volna,ha ő is találkozhatna veletek-magyarázta Thimi. Flóra csak bólintott,és engem csodált.
-Zayn-suttogta. Én csak elmosolyodtam.
És ekkor Liam lépett be a nappaliba,félmeztelenül. Zöld törölközője alsó testére volt csavarva,de izmos felsőteste látszott. Ó,haver,nem tudom,hogy van annyi kitartásod,hogy hetente háromszor-négyszer eljársz gyúrni,de tutira meg van az eredménye. Nem mintha én olyan vézna lennék,sőt! De örülnék neki,ha olyan bicepszem lehetne,mint Liamnek. Egyébként totál vizes volt,a haja,a teste,mindene;épp most fürdött meg,mivel délután interjúra megyünk,ahol jó lenne,ha nem bűzlene. A srácok itt aludtak nálunk,de Harry most valami Gemmával találkozik. Amint Louis megtudta,hogy a Gemma lány név, ügyesen rájött,hogy Gemma lány és Harry egy lánnyal találkozik. Eldöntötte,hogy ő is elmegy a randira. Habár senki sem hívta meg. De nem bírná elviselni,ha Harrynak barátnője lenne,ha Harry nem Louist szeretné a legjobban. Niallnek hiányzott a hitvese(kaja),és úgy találta,hogy Hannahék hűtőjében nincs lehetősége vele randiznia-épp előtte ment el a Tescoba Ella,hogy bevásároljon,szóval képzelheted,mennyire volt üres a frigó,-ezért elment a Nando's-ba. Liam pedig itt maradt. Most pedig ott állt,előttünk,és reméltem,hogy Thimi nem látja,mennyire ki van gyúrva. De látta. Persze,mi másra is nézett volna elképedve,mint az ő testére. Liam,én megöllek! Mi a francért vagy ilyen rohadt izmos? He? Ki kérte? Mutogassad magad Daniellának! Ne félj,délután majd elszámolok veled.
Liam riadt arccal nézett rám,amint látta,hogy Hannah-n kívül még 2 lány látja őt félmeztelenül,egy szál törcsiben. Nem erre számított. Gyilkos pillantással néztem rá,és igyekeztem felé sugallni telepatikus úton,hogy jobb lesz,ha lelép,és magára kap valami ruhát,ha élve szeretne ma délután elmenni az interjúra,azonban Flower-vagy kicsoda- őrült sikongatásba,toporzékolásba kezdett,és csillogó szemekkel stírölte Liamet.
-LIAM!El sem hiszem! LIAM!-rikácsolta a vörös hajú lány.
-Ömm,hello!-integetett felé Liam. Ez rossz ötlet volt,haver. A csaj még jobban bepörgött,és elkezdett felé futni. Hoppá! Liam kétségbeesetten nézett először rám,aztán Hannah-ra,végül pedig Thimire. A magyar lány gyorsan lefogta barátnőjét.
-Flóra,Flóra,nyugi! Nincs semmi baj!-magyarázta Thimi. Ez eléggé viccesen hangzott;mintha egy elmebeteghez beszélt volna,akinek hirtelen kirohanásai vannak. Egyébként kicsit olyan is volt a jelenet. Aztán mondott neki valamit,magyarul. Nem értettem,miről volt szó,de Thiminek sikerült lenyugtatnia a lányt. Eközben Liam lelépett,gondolom azért,hogy felöltözzön. Pár perc múlva visszajött; Flower csillogó szemekkel figyelte minden mozdulatát,majd odalépett hozzá,és elkezdett beszélgetni vele. Autogramot is kért,képet is csinált vele.
-Köszönöm szépen!-lelkendezett.
-Igazán nincs mit-bólintott Liam,és szerintem megkönnyebbült,hogy a csaj nem rohanta le. A 2 lány(Thimi és Flower) összenézett,majd Thimi bólintott. Annyira érdekelne,hogy a lányok ilyenkor mire gondolhatnak. Komolyan:egymásra néznek,bólintanak,és megértik egymást. Ezt hogy csinálják?
-Azt hiszem,mi most megyünk-közölte Thimi. Ne! Alig láttalak ma még...a gyönyörű mosolyodat,a gyönyörű szemeidet,a hajadat...muszáj,hogy maradj még. *" I never had the words to say,But now I'm asking you to stay"-kezdtem halkan dúdolgatni a szólómat. Olyan halkan,hogy csak Liam hallotta meg,aki közvetlen mellettem állt. Felvont szemöldökkel nézett rám.
-Köszönjük a lehetőséget-szökdécselt Flower. Muszáj még itt tartanom őket,valahogyan. Gyerünk,Zayn,gondolkozz,gondolkozz! Á,meg is van!
-Hé,hé,várjatok!-kiáltottam,mire mindketten visszafordultak-2 nap múlva,szombat este lesz egy koncertünk a Wembley Arénában-és zsebeimben kezdtem turkálni. A srácok sosem értették,hogy a nadrágomban miért tartok mindig legalább 3-4 koncertjegyet. Hát,ezért.
-Tessék,íme,2 VIP jegy!-halásztam elő a kissé meggyűrődött papírokat.
-Ó,köszönjük szépen!-kiáltotta lelkesen Flower,és elvette tőlem a jegyeket. Nagyon boldog volt. Mindenki kedvesen mosolyogva nézett rám,hogy milyen jófej vagyok. Én Thimi arcát fürkésztem. Arra számítottam,hogy ő is örülni fog,hiszen nem mindenkinek adatik meg,hogy 1D VIP jegyeket kapjon...de arca rezzenéstelen maradt.
-Köszi-bólintott. Mi baja lehet?
-Most már tényleg mennünk kell. Sziasztok!-köszöntek el,mi pedig utánuk integettünk. A karom levő karkötők vad ugrálásba kezdtek.
-Sziasztok!-és szomorúan néztem a becsukódó ajtót.



*Még sosem mondtam,De most azt kérem,hogy maradj...
More than this

5 megjegyzés:

  1. Szia Timi!
    Bocsi, hogy az előzőhöz nem írtam semmit, de az igazat megvallva nem igazán tudtam mit írni. Ehhez a részhez viszont tudom ^_^ Szóval az elején, hmm kik beszélgethetnek? Szerintem Ryan beszélget valakivel... De lehet ez egy hatalmas hülyeség és merész gondolat :D A fejezet tetszett hogy Zayn szemszögéből íródott és ahogy Flóra rávetette magát Liamre :DD Sírtam a nevetéstől, bár ha én lettem volna abban a helyzetben lehet ugyan ezt tettem volna... :$
    Nagyon jó volt ez a rész, kíváncsi vagyok arra a meglepire! ;)

    xx Caroline

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!
    Ez a fejezet ááh. Zayn annyira aranyos volt ahogy így csodálta Timit :)) Remélem összejönnek :P
    Ami a titokzatos beszélgetést illeti, szerintem Zayn és Hannah beszélgettek..

    nagyon tetszett, és siess a következővel! :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is Ryan beszélget valakivel az elején.:D
    Ami a részt illeti annyira imádom ahogy fogalmazol olyan vicces és éle6thű nagyon szeretem.:D
    Ami a meglepit illeti imádtam.^^

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Mi a baja Timinek? Ajj. Zaynt szeretem. A részt is szerettem! Jó volt, remélem, sietsz!:DD

    VálaszTörlés
  5. Imádom ahogy írsz de szeretnék kérni valamit.:)
    Németes vagyok és nem értem az angol mondatot nagyon megköszönném ha úgy mint a régebbi részekben kicsillagoznád és az aljára írnád.:) Sokat jelentene remélem megteszed és előre is köszönöm.:)

    VálaszTörlés