2012. május 11., péntek

Vasárnap jön az új fejezet

Sziasztok!
Tudom,összejött a 3 komment(10 perc alatt!),sőt,már 5 is van,aminek annyira örülök,hogy ki sem tudom fejezni :)) De sajnos közbejött egy program,ami miatt nem tudom ma/holnap hozni az új fejezetet,csak vasárnap. Sajnálom :/ De holnap nem leszek gépközelben,és ma sem igazán voltam. Igazán szégyellem magam,mert megígértem,hogy 3 komment után jön a következő fejezet,de erről a programról nem maradhatok le :/ Kárpótlásul viszont íme egy kis részlet a 4. fejezetből(bár lehet,hogy még alakítva lesz):

"-Thimi,Thimi,ébredj!-rázta meg valaki a kezem. Sóhajtva feltápászkodtam az ágyamban,és megdörzsöltem a szemem. Zayn állt előttem,és aggódó arccal nézett rám. Mellette állt a többi bandatag is.
-Mi az?-ásítottam nagyot. Furcsa volt,hogy az éjszaka közepén ott álltak a szobámban,ráadásul  fel volt kapcsolva a villany.
-Hannah eltűnt!-közölte kétségbeesetten Harry.
-Mi? Mi az,hogy eltűnt?
-Nincs a szobájában-suttogta Liam.
Ledermedve néztem rájuk. Mi az,hogy nincs a szobájában? Gyorsan kipattantam az ágyamból,és átrohantam a lány szobájába. Felkapcsoltam a villanyt,és döbbenten néztem az üres ágyra. Tényleg nem volt ott. Vajon hol lehet?..."


1 megjegyzés:

  1. Szia Timi!
    Még, hogy tetszik-e?! Úr isten *-* Mi történik itt? :O Nah most már tűkön ülök vasárnapig :D

    puszi, Caroline

    VálaszTörlés